Знайомство С# програмування в Unity
Знайомство С# програмування в Unity. Розглянемо основні аспекти програмування на C# в Unity. Це потужний інструмент для створення ігор і візуальних додатків, який використовує C# як основну мову програмування.
Основи C# в Unity
- Структура проекту Unity: Проект Unity складається з сцен, які містять об’єкти. Кожен об’єкт може мати свій скрипт, написаний на C#.
- Створення скриптів: Для створення нового скрипту в Unity ви можете використовувати різні методи:
- Виберіть папку у проекті Unity.
- Клацніть правою кнопкою миші і оберіть “Create” > “C# Script”.
- Назвіть свій скрипт і натисніть “Enter”.
- Редагування скриптів: Відкрийте новостворений скрипт у вашому улюбленому текстовому редакторі або прямо у Unity в Visual Studio або MonoDevelop (вбудований в Unity). Знайомство С# програмування в Unity
- Основні концепції C#:
- Класи і об’єкти: Ви створюєте класи для опису об’єктів ігри або компонентів.
- Методи: Методи викликаються для виконання певних дій.
- Змінні і константи: Використовуються для зберігання даних.
- Колекції: Наприклад, масиви і списки, для зберігання і керування групами даних.
- Робота з Unity API: Unity надає API для доступу до функціональності движка. Наприклад, для руху об’єктів, роботи з фізикою, взаємодії з користувацьким інтерфейсом і т.д.
Приклад простого скрипта (Знайомство С# програмування в Unity):
using UnityEngine;
public class PlayerController : MonoBehaviour
{
public float speed = 5.0f;
void Update()
{
float moveHorizontal = Input.GetAxis(“Horizontal”);
float moveVertical = Input.GetAxis(“Vertical”);
Vector3 movement = new Vector3(moveHorizontal, 0.0f, moveVertical);
transform.Translate(movement * speed * Time.deltaTime);
}
}
У цьому прикладі скрипт PlayerController
керує рухом гравця з використанням клавіш WSAD або стрілок.