Програмування

Марафон Minecraft (програмування)

Вибір Країни
Прокрутити вниз

Програмування в Minecraft може бути не тільки веселим хобі, але і служити як вступ до серйозного програмування, надаючи гарну базу для подальшого розвитку навичок.

Хочете, щоб ваша дитина не лише грала у Minecraft, але й створювала власний світ та навчалась програмуванню? Реєструйте її на 5-денний марафон Minecraft вже зараз! Це відмінна нагода поглибити знання про цей популярний світ і отримати вміння створювати власні моди та розширювати можливості гри. Марафон – це уроки з понеділка по п’ятницю по 2 години індивідуально, дуетом або у групі з чотирьох осіб.

Програмування в Minecraft: знайомство з MCreator

Під час цього марафону ваша дитина познайомиться з програмою MCreator – потужним інструментом для створення модифікацій у світі Майнкрафт. Вона зможе створювати свої власні моди та додавати їх до свого власного світу Minecraft, розширюючи можливості гри за власними уявленнями.

Програмування в Minecraft через інструменти, як MCreator, може розвивати кілька корисних навичок, які застосовуються в серйозному програмуванні:

  • Логічне мислення:

Потрібно розуміти, як працюють різні елементи гри, такі як блоки, мобілки та механіки. Це вимагає аналізу та логічного мислення для створення правильного функціонала.

  • Знання алгоритмів:

Для створення складних систем у Minecraft потрібно розуміти, як працюють алгоритми і як їх правильно застосовувати для досягнення потрібного результату.

  • Креативність:

Розробка нових предметів, блоків, механік та інших елементів гри вимагає креативного мислення та здатності до інновацій.

  • Знання мов програмування:

Хоча MCreator не потребує глибокого розуміння Java, воно все ще може надати базові знання про структуру програмного коду.

  • Проєктний досвід:

Розробка власних модифікацій для Майнкрафт дозволяє вам працювати над проєктом від початку до кінця, що розвиває навички управління проєктами.

Створіть свій унікальний світ

Ваша дитина отримає можливість не лише створити власні моди, але й розмістити їх у своєму власному світі Майнкрафт. Вона зможе втілити свої ідеї та фантазії, створюючи унікальний і неповторний світ, яким можна ділитися з друзями або іншими гравцями.

Відкрийте талант у програмуванні

Під час марафону ваша дитина зрозуміє, чи подобається їй процес програмування. Це буде відмінна нагода для неї випробувати себе в новій сфері та вирішити, чи бажає вона розвивати свої навички у цьому напрямку.

Результати Minecraft марафону та перспективи:

Після завершення курсу всі учні будуть мати можливість представити свої власні моди та світ у Майнкрафт. Вони також отримають незабутнє задоволення від інтерактивної форми навчання та можливості реалізувати свої творчі задуми в улюбленій грі.

Запишіть свою дитину на марафон Minecraft вже сьогодні та дозвольте їй розкрити свій талант та творчий потенціал у програмування та грі!

План

  • Знайомство з Mcreator, створення робочого простору та огляд інтерфейсу. Розбираємо створення творчої вкладки, блоку, предмету, броні і інструментів.

  • Створюємо біом, вимір, рідину, та якщо встигнемо зілля.

  • Робимо рослини ( простенькі, типу квітки ), снаряди для автомату/пістолету що там захоче дитина робити, інтерфейс для блоку/предмету ( щось подібне рюкзаку, чи також що там придумає дитина ), пробуємо додавати звуки, спершу для платівки будь яку пісню.

  • Переходимо у Blockbench ( программа де робимо 3д модельки ) знайомимось з ним робимо скін для професії та розбираємо створення 3д блоку ( стіл, чи щось подібне ) та додаємо створене в Mcreator.

  • Продовжуємо з Blockbench. Робимо першого моба ( істоту ), спершу зі стандартними анімаціями і закидуємо його в MCreator. Ідемо пробувати робити анімації для моба/блоку.

  • Також Blockbench. Розбираємо всі моменти в яких виникають питання та робимо ще одну модельку, закріплюємо все і повертаємось у MCreator. Починаємо працювати з процедурами. Дивимось що взагалі у нас є, як ми можемо їх використовувати и що з чим застакати. Якщо залишається час починаємо робити простеньку процедуру для нової пічі або верстака.

  • Робимо команду, прив’язку клавіш ( для цього процедури потрібні ) після чого робимо щось подібне шалкеру ( розбираємо як працюють змінні ).

  • Торкаємося структур ( якісь будівлі які можуть рандомно генеруватись по світу ). Після того як випробували структури ідемо робити ще одну. Робимо дерево яке потім будем програмувати процедурами щоб воно росло, подібне стандартному.

  • Працюємо по процедурам, розбираємо ідейки динити, і виходячи з того що йому цікаво робимо, попутно обговорюємо який фінальний проєкт він хотів би створити.

  • Фіналимось. Займаємось його проектом, обговорюємо всі моменти та закінчуємо.