
Ознайомлення з інтерфейсом Unity
Ознайомлення з інтерфейсом Unity курси програмування для дітей
Що таке Unity?
Unity – це потужний ігровий рушій для створення 2D та 3D ігор, інтерактивних додатків, віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR). Він підтримує різні платформи, включаючи Windows, macOS, Android, iOS, PlayStation, Xbox та інші.
✅ Основні особливості Unity:
- Зручний інтерфейс для розробників.
- Підтримка C# для написання скриптів.
- Вбудований фізичний рушій для реалістичних взаємодій.
- Багата бібліотека об’єктів, текстур, моделей та звуків.
- Можливість імпорту 3D-моделей з Blender, Maya, 3ds Max.

Ознайомлення з інтерфейсом Unity
При запуску Unity відкривається Unity Hub, у якому можна створювати нові проєкти або відкривати вже існуючі.
Створення нового проєкту
- Відкрити Unity Hub.
- Натиснути “New Project” (Новий проєкт).
- Обрати тип проєкту: 2D, 3D, URP, HDRP.
- Вказати назву та папку для збереження.
- Натиснути “Create” (Створити).
Основні елементи інтерфейсу Unity
Unity має кілька основних вікон, які допомагають працювати над проєктом.
1. Scene (Сцена)
🔹 Вікно, у якому можна розміщувати та редагувати об’єкти в ігровому світі.
🔹 Використовується для створення рівнів, розташування персонажів, світла, камер.
🔹 Можна переміщати, обертати та змінювати розміри об’єктів.
2. Game (Гра)
🔹 Відображає, як буде виглядати гра під час виконання.
🔹 Відображає сцену з позиції камери.
🔹 Під час тестування гри використовується кнопка “Play”.
3. Hierarchy (Ієрархія)
🔹 Містить список усіх об’єктів у сцені.
🔹 Всі об’єкти можуть вкладатися один в одного (наприклад, камера всередині гравця).
🔹 Нові об’єкти додаються через GameObject → Create Empty.
4. Inspector (Інспектор)
🔹 Відображає властивості вибраного об’єкта.
🔹 Тут можна змінювати позицію, масштаб, колір, текстури, фізичні параметри.
🔹 Додаються компоненти (фізика, звуки, світло, анімація).
5. Project (Проєкт)
🔹 Містить усі файли гри:
- Скрипти (C#)
- Матеріали (текстури, кольори)
- Моделі (3D-об’єкти)
- Аудіо (звуки, музику)
🔹 Подібне до файлового менеджера.
6. Console (Консоль)
🔹 Відображає повідомлення, помилки, попередження.
🔹 Використовується для налагодження (debugging) гри.
Висновки
📌 Unity – це потужний інструмент для створення ігор та інтерактивних проєктів.
📌 Інтерфейс складається з основних вікон: Scene, Game, Hierarchy, Inspector, Project, Console.
📌 Для програмування використовується C#.
📌 Робота починається з створення проєкту та розміщення об’єктів у сцені.
🔹 Хочеш створити власну гру? Почни з простого проєкту в Unity! 🚀🎮