Налаштування прив’язки в Unity

Прокрутити вниз

Налаштування прив’язки в Unity курс програмування для підлітків

Налаштування прив’язки в Unity 🎮

Що таке прив’язка (Snapping) в Unity?

Прив’язка – це функція в Unity, яка допомагає точно розміщувати об’єкти на сцені. Вона зручна для створення рівних стін, платформ, рівнів у грі.

Коли прив’язка увімкнена, об’єкти рухаються по сітці, а не хаотично. Це допомагає розташовувати їх рівно, без перекосів.

Налаштування прив'язки в Unity курс програмування для підлітків
Налаштування прив’язки в Unity курс програмування для підлітків

Налаштування прив’язки в Unity курс програмування для підлітків

1. Види прив’язки в Unity

Є три види прив’язки:

1️⃣ Прив’язка до сітки (Grid Snapping) – об’єкти переміщуються тільки на певну відстань по сітці.
2️⃣ Прив’язка до поверхні (Surface Snapping) – об’єкти автоматично прилипають до землі чи інших поверхонь.
3️⃣ Прив’язка до вершин (Vertex Snapping) – дозволяє точно з’єднувати кути різних об’єктів.

2. Як увімкнути прив’язку до сітки? 📏

Спосіб 1: Використання клавіш

1️⃣ Обери об’єкт у Hierarchy.
2️⃣ Натисни Ctrl (Windows) або Command (Mac) + перетягуй об’єкт.
3️⃣ Об’єкт буде рухатися тільки на фіксовану відстань (наприклад, 1 одиницю).

Спосіб 2: Через меню

1️⃣ Увімкни вкладку Edit → Grid and Snap Settings.
2️⃣ У меню Move Snapping встанови потрібний розмір сітки (наприклад, 1 або 0.5).
3️⃣ Переміщуй об’єкти – вони будуть прив’язуватися до сітки!

Готово! Тепер ти можеш точно розташовувати об’єкти в рівнях!

3. Як увімкнути прив’язку до поверхні? 🏔

Ця функція допомагає розташовувати об’єкти рівно на землі або інших поверхнях.

Як це зробити?

1️⃣ Вибери об’єкт у Hierarchy.
2️⃣ Натисни клавішу Shift + Ctrl (або Command на Mac).
3️⃣ Перетягни об’єкт – він буде автоматично “приклеюватися” до поверхні.

Це зручно для розташування будинків, дерев або предметів на нерівній землі!

4. Як використовувати прив’язку до вершин? 📌

Іноді потрібно точно з’єднати два об’єкти (наприклад, стіни будівлі). Для цього є Vertex Snapping.

Як це зробити?

1️⃣ Обери об’єкт у Hierarchy.
2️⃣ Натисни клавішу V.
3️⃣ Потягни об’єкт за один із кутів (з’явиться жовта точка).
4️⃣ Наведи його на кут іншого об’єкта – вони з’єднаються.

Це ідеально для точного з’єднання деталей сцени!

5. Практичне завдання 🎯

1️⃣ Створи рівну підлогу за допомогою Grid Snapping.
2️⃣ Розташуй предмети на землі за допомогою Surface Snapping.
3️⃣ З’єднай дві стіни за допомогою Vertex Snapping.

🎮 Тепер твій рівень виглядає акуратно та професійно! 🔥