
Створення базових анімацій і текстур для блоків, предметів, істот
Створення базових анімацій і текстур для блоків курс програмування модів
🎨 Урок: Створення базових анімацій і текстур для блоків, предметів, істот у MCreator
📌 Що таке текстури та анімації?
- Текстура — це картинка, яка «обгортає» блок, предмет чи істоту, надаючи їй вигляду.
- Анімація — це рухи об’єкта, які можна побачити у грі (наприклад, махання крилами чи мерехтіння меча).
Скачай презентацію уроку↓

🖌️ Створення текстур у MCreator:
Спосіб 1: Використання вбудованого редактора
1️⃣ У MCreator натисни New Element → Texture.
2️⃣ Вибери тип текстури: Block, Item або Entity (істота).
3️⃣ Створи малюнок за допомогою олівця, пензлів і палітри кольорів.
4️⃣ Збережи текстуру та дай їй зрозумілу назву (наприклад, magic_sword_texture).
Спосіб 2: Завантаження готових текстур
1️⃣ Якщо маєш готову текстуру (наприклад, у форматі .png), просто завантаж її у MCreator через Resources → Textures → Import.
2️⃣ Обери її під час створення блока чи предмета.
🎮 Створення базових анімацій для блоків і предметів:
✅ Приклад: Мерехтіння магічного меча
1️⃣ Створи 2–3 текстури меча з різними ефектами (наприклад, різний блиск).
2️⃣ У налаштуваннях предмета перейдіть у вкладку Animation.
3️⃣ Вибери режим:
- Frame-by-frame (кадрова) — зміна текстур по черзі.
- Loop (цикл) — постійне повторення анімації.
4️⃣ Вкажи швидкість (наприклад, 10 кадрів на секунду).
5️⃣ Збережи зміни та протестуй у грі!
🐉 Створення анімацій для істот:
✅ Приклад: Анімація ходьби для дракона
1️⃣ Під час створення Entity (Істоти) вибери модель (можна стандартну або імпортувати з Blockbench).
2️⃣ Перейди до розділу Animation.
3️⃣ Налаштуй базові анімації:
- Idle (очікування): легке гойдання або рух головою.
- Walk (хід): рух лапами.
- Attack (атака): рухи крилами або головою.
4️⃣ Налаштуй швидкість рухів (наприклад, для ходьби — 0.5 секунди на крок).
5️⃣ Збережи та протестуй у Minecraft.
📝 Завдання для закріплення:
- Що таке текстура? А що таке анімація?
- Які є способи створити текстуру в MCreator?
- Назви основні типи анімацій для істот.
- Створи текстуру та просту анімацію для нового предмета: “Чарівна сфера”.
✨ Тепер ти знаєш, як створювати текстури та додавати рухи своїм блокам, предметам і істотам у MCreator! 🎨🎮🚀